Arnab di bawah ini menjengkelkan

Tuesday, December 14, 2010

Yasmin kata ada award untuk aku..aku ingat dapat hadiah berupa kereta..rupanya ini award yang dimaksudkan

dan tak semena mena yasmin tag aku

mari..
Rabbit 3Siapa Yang Bagi Award Ini ?
Rabbit 3Apa Komen Anda Terhadap Blog Yang Memberi Award Ini
oh!dekat belah bawah kiri blog dia ada seekor kambing.Apasal kambing itu tidak dikorbankan?

Rabbit 3Blog Yang Selalu Anda Singgah ?
blog yang aku list di sebelah kanan
Rabbit 3Ayat Yang Selalu Anda Tinggalkan Di Shout Mix Orang 
Ayat yang berunsurkan dusta
Rabbit 3Tagkan Kepada Lima Blogger Lain
 Aku tag lima blogger lain yang mempunyai masa lapang

0 comments:

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP