Aku bukan mahu buat pembedahan plastik.

Saturday, December 25, 2010

Aku sekarang gusar

terlalu gusar

Sehingga aku ingin buat pembedahan.Tapi aku bukan nak buat pembedahan plastik supaya dapat jadi seperti Pian cecupak.Itu bukan kemahuan aku.

Aku cuma mahu buat pembedahan untuk memasukkan ilmu di dada agar selari dengan pepatah arab,"ilmu di dalam dada,bukan pada buku".

Bukankah lebih senang begitu!..aku tak perlu beli buku revision mahupun membuat pinjaman buku teks sebab semua ilmu sudah penuh di dada aku

2 comments:

Mirae,  December 25, 2010 at 10:16 PM  

Belah dada aku sekali, Jiah. HAHA

bestsangatke? December 26, 2010 at 3:04 PM  

apa lagi?
bukak baju cepat!
ekekeke..

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP