sahut cabaran

Friday, December 3, 2010

Cabaran untuk buat tag oleh munirah hanum

Oh ya,terima kasih la mun.Aku tarak hal la buat tag-tag ni selagi ia tak melibatkan soalan fizik atau matematik tambahan.

Mari.

1)Benda paling penting dalam hidup korang
Ntahlah wei..macam banyak je

2)Dua benda terakhir yang korang beli pakai duit sendiri
Karipap dengan aiskrim 20sen

3)Di mana korang ingin melansungkan perkahwinan korang nanti dan temanya
Mana mana pun boleh.Yang penting aku kahwin.titik


4)Adakah korang sedang bercinta sekarang
Kau rasa ya ke tak?

5)Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang
Siapa kata aku ada kekasih

6)Di mana korang selalu jumpa kekasih orang
Sekali lagi aku tanya kat kau..siapa kata aku ada kekasih

7)Buku/majalah/novel yang korang beli
Buku teks Sejarah form 4.sebab hilang.sebab tak pulangkan lagi dekat SPBT.sebab ada orang pinjam tapi tak pulangkan balik

8)Apa nama penuh korang
Cuba tengok dekat belakang buku teks aku ada ke tak.aku rasa aku dah tulis.kalau takde bagitau aku nanti aku tulis balik.

9)Antara mak dan ayah mana korang lagi mesra
Kalau aku kata mak kau nak buat apa?

10)Adakah korang basuh baju korang sendiri
Tengoklah.kalau baju sekolah ye la kot sebab ada kotoran degil yang keras kepala.

11)Di mana tempat yang korang betul betul nak pergi
Apsal kau banyak tanya?

12)Pilih satu peluk atau cium
Salam

13)Beritahu tiga benda orang yang tag korang
Nama dia munirah
Dia tag aku
Dia ada blog

14)Lima benda yang korang sayang dalam hidup
Kalau bagi sepuluh benda boleh tak?

15)Lima lagu yang korang suka and selalu dengar
Tepuk amai amai.itu je yang aku suka.Jadi aku tak boleh bagi lima

16)Bilakah tarikh lahir korang dan dekat mana korang sambut last year
2/10/1994.Ingat betul betul tarikh ni supaya kau boleh belikan hadiah untuk aku nanti.sambut dekat rumah.

17)Lima blogger yang korang nak tag
Aku tag sesiapa yang ada banyak masa lapang

18)Cerita sikit tentang orang pertama yang korang tag.
Aku tak tau sesiapa tu siapa

0 comments:

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP