syabas mere bette!

Tuesday, December 14, 2010

Tahniah sebab

  • Kena balik asrama dua hari lebih awal
  • dapat ahli dorm baik baik punya.hei hei!
  • dorm disusun mengikut firqah.
  • dorm kawan kawan aku jauh
  • buku chemist tertinggal dekat sekolah
  • semua yang aku harap,semua tak dapat
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa

(Senyum - Malique ft Najwa)
_______________________________
Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui. (al-Baqarah 2/216)

p/s-Allah knows best.It is just Allah's way to make my my spirit strong and change me to be a better person.
Sekali lagi aku sebarkan qoute kau fitchrah.kau sepatutnya berbangga dan menghadiahkan aku sesuatu sebagai tanda penghargaan

4 comments:

Tuna December 14, 2010 at 4:47 PM  

ko dapat sms aku ke? haha j0m jumpa ye kakak

bestsangatke? December 14, 2010 at 5:04 PM  

alalaala..sedey la medihah..menci3

kau dorm maner?mesti best en!

Tuna December 16, 2010 at 8:32 PM  

yg kau mangat sgt balik jumaat watpe


org balik sabtu laah


aku dom klcc

bestsangatke? December 17, 2010 at 9:34 AM  

aku memang mangat pun

weyh..aku salah kire tarikh la

aku ingatkan kna balik hari jumaat rupanya sabtu..

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP