Kegemaran gadis zaman sekarang

Saturday, December 4, 2010

Kebelakangan ini aku memang sibuk.

Sibuk bermain moshimonster supaya aku dapat naik level dan kalahkan adik saudara aku yang lain.

Untuk menambah lebih semangat,setiap hari aku akan bangun awal supaya aku dapat kumpul duit banyak2 dan naik level.Aku khuatir diorang dapat kalahkan aku.Jadi aku perlu rancang strategi.

Tolong beritahu aku beberapa strategi
*
*
*
*
*
Ah..aku bukan nak bincang tentang itu sebenarnya.

Kebelakangan ini aku tengok banyak gadis yang terlalu fanatik pada artis jepun mahupun korea..apsal?.aku tak pon.Aku tak kata aku bukan gadis..aku pun gadis..cuma kadang kadang aku terfikir.

Kenapa tak ade orang minat artis afrika,india ke mahupun nigeria...kenapa Jepun atau korea menjadi pilihan.

Aku sekarang dalam dilema

Memikirkan sehingga ada yang sanggup berhabis duit membeli tiket konsert mereka.Tapi bila ada orang minta sedekah nak duit,banyak alasan yang korang bagi.."takde duit keciklah","duit ni cukup cukup je untuk aku".

Kalau aku,baik aku gunakan duit tu untuk bayar jadi member moshimonster

Itu saja yang aku nak cakap sebenarnya.

Siapa yang nak nak support duit untuk aku supaya aku boleh jadi member?

6 comments:

Anonymous,  December 4, 2010 at 12:30 PM  

hahahaaha..saiko giler kau

.aku.kau.,  December 4, 2010 at 12:31 PM  

aku ingatkan ape lah..mengong btul

bestsangatke? December 4, 2010 at 12:44 PM  

to anonymous-apsal kau kate aku saiko.bagitau mak aku.haha

to .aku.kau-kau nak blanje aku ke hah?

unknown2ne_1,  December 4, 2010 at 9:09 PM  

hoho.. g-ah!! dah maju skang nampak... ^^
btw, moshimonster cam neopets je, cbe tgk..

bestsangatke? December 4, 2010 at 10:56 PM  

to unknown2ne_1-aku da lama maju..haha

oh..siapakah?

unknown2ne_1,  December 5, 2010 at 9:38 PM  

oh.. biarlah diri ini menatapmu dari jauh saja.. itu pun sudah m'cukupi buat diriku ini....
tidak perlu kau tahu siapa ini, kerna diri ini terasa x layak utk diketahui oleh gadis "cun" seperti mu ini...
=P

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP