....

Friday, August 24, 2012

 Assalamualaikum and haiiiiiii ye 'all!

ok, let es stret tu de poin.

Pernah tak rase malas nak buat baik bile ada orang cakap macam ni:

"Baik tak payah ikot usrah wei kalau prangai lu macam ni,pigidahhhhh" 

ataupon

"Harapkan je ilmu tinggi tapi perangai buruk"

ataupon

"Perangai kau macam bukan budak sekolah agamaaaaa je"

Tipu la kalau tak terasa kan beybeh.
Tapi kalau fikir2 semula,bagus sebenarnye teguran orang tersebut sebab itu nak menunjukkan ade something wrong pada akhlaq kita kan?

So,what should we do??????????

Tepuk dada tanye iman

Read more...

*genggam tangan dengan muka semangat*

Wednesday, August 22, 2012




Berubah dari manusia yang sombong dan ego kepada manusia berjiwa hamba.

Bantulah aku ya Allah!!!!!!!!!! *jerit dari atas gunung*


Read more...
Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP