Saja mahu mencabar minda aku

Thursday, December 30, 2010

Adik saudara : Alang minat bola ke?

Aku : Minat ke?(untuk menjawab soalan daripada budak kecik,pemikiran aku harus tajam dan jawapan aku perlu tepat.Mungkin dia nak kata daripada alang minat bola lebih baik alang mengaji)

Adik saudara : Yelah...alang minat ke?

Aku : Mana ada...alang saja je tengok..cerita lain semua bosan la

Adik saudara : Tu alang tengok tu...kalau tak minat tak payahlah tengok

Aku : (Terdiam sejenak.aik!sukati la.Aku fikir jawapan apa yang terbaik yang boleh aku bagi kat dia supaya dia tak tanya lagi). 'Elllleh.Tu aishah tengok alang tu maksudnya aishah minat alang la..aiyok!cakap umi..aishah minat perempuan.'

Adik saudara : Eiiii...alang ni..main tuduh je

Aku : (buat muka).'tu la..lain kali jangan sibuk'.

1 comments:

Anonymous,  March 16, 2011 at 9:19 PM  

dengan anak aku pun ko nak gaduh jiah..aku hengat ko mentor dier....

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP