entri tanpa tajuk

Saturday, November 20, 2010


sungguh aku rasa ia menjengkelkan

1) Bilemane aku bukak apa-apa sahaja laman sesawang yang membolehkan seseorang memuat turun gambarnya,kemudian aku nampak gambar orang tu betul-betul dekat dengan screen komputer aku seolah-olah dia pandang aku...oh no!...aku jadi malu sendirian

dan ..aku boleh nampak segala bintik bintik hitam di wajahnya..tidak kurang juga dengan warna bola matanya .persoalannya kenapa?....kenapa mesti ambil gambar dekat dekat...takut kawan kau tak cam muka kau ek..mustahil!kau kan cantik...mesti la diorang tau itu kau


takpun kau rasa rugi kalau kau tak tunjuk muka kau di khalayak ramai...yela mana tau..sekiranya kau accident suatu hari nanti dan mengalami kecacatan yang teruk di wajah kau itu..orang lain takde la terus-terusan menghina wajah kau sebab diorang tahu yang kau pernah memiliki wajah yang cantik suatu masa dahulu.


tak begitu?

____________________________________________________


2)Bilemane aku membaca profile seseorang yang terlalu menggunakan shortform sehingga aku langsung tak boleh memahami satu harem pun apa yang hendak disampaikan.misalnya


"hei awx!awx tau x ckg sr bt krj ap sbb kt xrmbr la"

ataupun orang yang sengaja memanjangkan ayat yang pendek.misalnya

"hye awarx semua..sayer are-fique are-keem.sayer ting-gurl dewcard kay-ell"

ataupun orang yang suka mengakhiri perkataan mereka menggunakan huruf w.misalnya

"awx..itew tau awx mrh kat itew..awx jgn mrh cenggitu lg aw"

hei y'all...aku tak faham langsung apa yang korang tulis..kau kan normal jadi cubalah tulis sebagaimana orang normal yang lain menulis.kau tau tak yang korang telah membuatkan aku mengambil masa yang lama untuk menterjemah apa yang ditulis. haih~


__________________________________________________________

3)Bilemane aku terlihat perempuan yang bertudung tapi memakai baju berlengan pendek..ah,geniusnye kau!..apa motif kau pakai tudung?...untuk melindungi leher jinjang kau daripada terkena sinaran uv ke?

1 comments:

Anonymous,  November 20, 2010 at 1:18 PM  

hehe...aku pon benci dowh orang yang suka sangat guna shortform2 tuh

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP