Cabaran untuk semua

Tuesday, November 2, 2010



Bila korang tengok gambar kat atas ni korang rasa ni iklan apa?

sape pernah tengok angkat kening.haha

ecece...muka nak serius je kan budak dua orang tuh.Setiap kali aku tengok iklan tu mesti aku gelak.Bila fikir balik, apa motifnya angkat kening untuk iklan coklat?

Takjub weyh tengok diorang boleh angkat kening laju-laju sambil buat muka serius.Kalah Ziana Zain.Dia boleh angkat sebelah kening je.budak dua orang ni dua2 belah.hah!





      p/s: siapa boleh buat macam iklan tu tuntut kat aku hadiah.hahaha

2 comments:

Anonymous,  November 2, 2010 at 1:25 PM  

ellleh..aku boleh je~bak hadiah skrang!

bestsangatke? November 2, 2010 at 1:28 PM  

ceh!...datang tunjok kat aku dulu la kot...ntah2 kau tipu je ke...muahaha

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP