sungguh aku ingat mudah

Tuesday, March 15, 2011

rupanya tidak.


seribu kali tidak!


sebelum aku mula,aku nak ingatkan kamu semua supaya tiada pemikiran seperti,"ceh,senang je kot panjat bukit!"(dengan nada bongkak).Ini satu amaran daripada aku.








lastly.......

Sirius..nak daki bukit bukan mudah.Banyak rintangan,banyak halangan.

Dan baru aku sedar daki bukit ni sama je dengan nak berjaya.Bukan mudah.Perlukan usaha.Bukan setakat usaha gitu-gitu je.Tapi usaha yang besar.Mental dan fizikal perlu kuat.Dan akhirnya,bila sampai puncak,gembira dia tak terluah.Rasa nak jerit sebab tak sangka.Tak sangka boleh sampai.


Samalah dengan belajar.Belajar penat-penat tapi bila dapat result gempak,happy bukan main.Dan betullah janji Allah,Dia akan balas setimpal dengan usaha kita


p/s:Terima kasih abah sebab bawak jiah dengan diorang naik bukit Taboh tu.Semoga kepulangan abah dari mekah bawa banyak perubahan dan lebih bertanggungjawab dalam segala urusan.


NOTAKAKI:Fitrah!..aku tak tipu..mendaki bukit lebih penat daripada berbasikal..haha

4 comments:

unknown2ne_1,  March 15, 2011 at 10:08 PM  

there's always gonna be a mountain
always gonna make it move
there's always gonna be an uphill battle
sometime i'm gonna have to lose...
ain't about how fast i get there,
ain't about whats waiting on the other side...
it's the climb~

(mcmmane pulak tu cik manis?? 0.o??)

bestsangatke? March 16, 2011 at 9:43 AM  

bila doyot mula bersastera~

unknown2ne_1,  March 18, 2011 at 11:21 PM  

? sape tu?? kawan cik ke??
lawa x die (;P)

bestsangatke? March 19, 2011 at 11:41 AM  

ofkos la lawa...
kawan i semua lawa2..
hohoho

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP