Hey artis!

Saturday, March 12, 2011

kau sudah bertambah umur!

mungkin suatu hari nanti populariti kau akan merudum.Tapi tak mengapa,aku akan sentiasa menyokong kau dari setiap sudut.Tak bermakna umur kau bertambah kau sudah tidak cantik.Tidak!!kau tetap cantik di mata aku.

Hey artis!

aku cuma nak ucapkan kepada kau...

p/s-Aku tau kau baca.Sori sebab tak wish kau dekat sekolah.Aku saja je.

Semoga kau panjang umur dalam keadaan beriman dalam keadaan yang sihat serta dimurahkan rezeki.Aku doakan kau menjadi anak yang solehah,hamba Allah yang taat serta berjaya dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.Semoga kita berdua berjaya mendapat yang terbaik dalam setiap ujian dan peperiksaan nanti terutamanya SPM.Aku sentiasa sokong kau.

SEMAKIN BERTAMBAH UMUR SEMAKIN BESAR TANGGUNGJAWAB

1 comments:

Fiffy March 13, 2011 at 10:34 AM  

Sweet gilak ! Terharu nie. Tapi..tapi tapiii,hadiah aku tetap akan tuntut! HIHI. Populariti aku memang da jatuh merudum pun sejak Jannah kena lempar dgn cakera. BTW Jiah,terima kasih! Memang cam artis bile ade org buat post untuk aku.

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP