lepastu kan

Saturday, October 30, 2010


Uish! seronok kalau dapat tengok awan macam dekat atas tu..kalau aku...aku pasti batak!tp aku akan berusaha menjadi cool walaupun hati dah melonjak-lonjak ..tapi selalunya aku gagal untuk menjadi cool kerana aku akan menjerit dengan perlahan.,"Fuyyyyo,gempak giler awan tu kan!".... T_T  lupakan saja apa yang aku cakap...haha....seminggu dah tak pergi sekolah...oh2..jangan salah faham!..aku TIDAK ponteng...sekali lagi aku tegaskan...aku TIDAK ponteng...hmmm...rindu kat sekolah........oh maaf....otak aku agak bercelaru sekarang sampai mengeluarkan kata-kata yang berunsur dusta disebabkan kesakitan yang melanda.......

da sminggu jugakla tak jumpa kawan2......

tak jumpa

kawan-kawan.....


sape ade kawan angkat tangan.

ceh.tipulah kalau korang kata,"weyh..seriously aku tak ada kawan!!!!!"

Eh lupa pula,turunkanlah tangan tu.

Cakap pasal kawan....emmm...aku ade kawan...korang ada ke???...belagak pulak en...lantak la..ni blog aku ke blog kau??....hah.........aku ade raaaaamai kawan...tapi kalau ikotkan yang agak rapat adalah seperti berikot.......:
jooh,fitchrah,fairy,pippa,jannah,yusnida,madihah,mirayeay,....
yang selalu:

(i)beli nasi lemak teacher malam2
(ii)selalu balek rumah time sabtu dengan ahad
(iii)selalu gelak macam orang gila
(iv)selalu lepak waktu prep
(v)oh..selalu makan waktu sukan..bukan aku

dan macam2 lagi benda yang ntah ape2..tp syiok....sekurang-kurangnya keluar sekolah nanti ade memories btol x??...sebab nanti baru kita akan ingat..."oh..rupanye dulu aku ade kawan yang gila"...haha!



bersama agen nasi lemak..muakaka


hehe.....kelakar la pulak weyh~


------------------------------------------------------------------
THE END

0 comments:

Post a Comment

anda semua pengkritik bebas ke?

Allah knows best.It is just Allah's way to make my spirit strong
and change me to be a better person

MusicPlaylist

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP